Das Gespräch der Guatsla

alles was zur allgemeinen Unterhaltung beiträgt
Antworten
Benutzeravatar
H-babe
Beiträge: 3486
Registriert: 28.09.2007 9:44
Wohnort: Nürtingen

Das Gespräch der Guatsla

Beitrag von H-babe » 11.12.2012 12:09

Weil es dene Guatsla in der Dose so langweilig geworden ist, haben sie ein Gespräch begonnen und wer genau hinhört kann sie hören.
So a Vanillebredle hot gmoint
- I bee am schnellschta backa, mein Toig braucht mr bloß a weile rühra ond no Häufla drvoo uf a Blech setza, a Weila abtrockna lassa ond bei gelinder Hitz bacha -
Do meldet sich a Springerle ond moint
- du hosch jo gar koine richtige Fiaßla, guck mi aa, i han welche ond vor ällem mei Gsicht, des isch so schee, do miassat sich älle drhinter verstecka -
- Gib net so aa - , moint do a Husarakräpfle, - i bee ganz siaß ond han sogar a rauts Käpple uff, vor ällem bee i ganz mürb ond net so hart wia du -
Lautstark verteidigt sich uff oimol des Schokladbrot, ´s wär no viel mürber ond dät uff dr Zong verganga, mi könnat sogar Leit essa, wo koine Zäh meh hend.
So a Vanillekipferl hot no gmoint - wega mit stzreitet sich meischtens d´Kender, weil i so zuckrig bee, dees derfet ihr fei glauba-.
- Aber um mi streitet sie sich au - moint a Ausstecherle, weil i so viele scheene Forma han. -
No hot so a Zemtstern gsagt, - an mir hot mei Bäckere am meischta schaffa miassa - ond i bee au zuckersiass -
Jo, vielleicht hot bei dir Bäckere mitschaffa miassa, weil du so schee bisch, hot no dr Lebkucha gmoint, aber i verbroit an Weihnachta doch dr ällerbeschte Duft. -
- Vielleicht - moint no so a Kokosmakrönle, - aber mei Duft, der riacht nach dr graußa weita Welt - ond i bee weiß wia dr Schnee an Weihnachta. -
Do hot sich uff oimol so a kloins Freudatränle gmeldet ond gmoint:
- I schmeck ziemlich schokladich, mi ko mr uff oimol en dr Mund neischiba, des isch von Vorteil, no giabts koine Braisala.-
A Schwobabredle moint do drzua, - i bee so mürb, dass i uff dr Zong vergang, weil Bäckere so viel Butter in mi neido hot.-
Do druff moint so a vergoldets Maultäschle, - i bee des Edelschte, was es gibt, des kaa koiner abstreita, für mi hot Bäckere s´ meischte Geld ausgebba.-
An Florentiner, der des so älles von de andere aaghört hot, macht sich so seine Gedanken ond moint.
- Hoffentlich kommet glei Lait und essat oos, soscht dätet mr älle womeglich noo Streit mitnander aafange.-

Bild
Und dann kommen Menschen wie du und ich und lösen die Versammlung auf!!Bild
Ich fahre gemütlich!!!
Heizen tue ich nur im Winter!!!

Antworten